Tuesday, September 28, 2010

~S.I.N.G.L.E~

S.I.N.G.L.E!!!
yup..setelah di fikikan semua nasihat2 kawan yg paling rapat ngn saya + mmg u all kawan baek saya
saya telah mengubah semua nye ke single...tiada ape2 lg...
Candle Light Dinner!!pun berlalu pergi cm 2 jek...
Kenangan Manis dalam bape hari nie dah xmanis lg...
Gula dah bis kot....so saya mahu mencari gula lg...
Tekanan!!
byk sgt masalah dtg bulan nie...
Sewa rumah memerlukan around 1K...
Hutang2 sudah mula memanggil!!argghh!!sg tension...
keseorangan..
xkan la time cmnie baru nk call MAK & AYAH kan??
sob3....
best la kan klu time2 cmnie ade org yg tlg dah memahami masalah aku...
Nie semua..arghhh...malas nk explain pjg2...
Aku sorg jek tahu ape yg terjadi sbnr nye even berat aku nk luahkan or cite kt sape2..
Sbb aku xsggp nk dgr kritikan kan mereka semua..
so?hanya mampu telan dan pendam sahaja....
Hope 1day mase akn mengubah semua nye...
Jgn tengok aku senyum,gelak,nmpk cm happy tp aku ttp sedih..
cume malas nk tunjuk..Sbb dah puas kena perli...
so FARAH tolong sedar diri kamu itu..
Jangan mengharap kan org lagi n cari duit cepat!!!


3 comments:

  1. jgn lupe solat..
    minta petunjuk..
    permudahkan kehidupan seharian..
    aku akan doakan yg terbaik utk kawan.. :)

    kalau ade pape prob.. aku n zira ade.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  2. farra.. hope farra kuat hadapi dugaan sume ni ye...
    jgn risau.. kwn2 sume de...
    sume tu pengalaman yg mematang kn kte.. spe la kte tnpa pengalaman... n jadi kn sume tu pengajaran.. n kte tgok blik silap kte di mne sblom kte cr silap org..
    anyway... mai always support farra.. :D

    ReplyDelete