Friday, September 24, 2010

Kisah Awak Dan Saya~

Awak dan Saya??
nape??Sbb bukan kamo dan die...hahaha..
Orang ckp bulan mulia...dan dgn itulah aku di uji dgn byk perkara...
gaji x msok..fikir hal utang...Baju raya??malas nk cite dah...
Sbb 2 aku xde UPDATE blog ttg raya n PICTURE raya..
Sebab ape??Entah...hahaha...
balik pd topik yg asal...
22/09/2010-sudah menjadi saya awk...
xfaham??xpe..hehehe...

PUNCA??masih same..
mahu saya upload pic die??
oh Tidak!!nnt saya di kate kan membenci org...
Perasaan saya?jgn tanye la...
xkn melompat lak...yg pasti saya dah letih...
Letih??
saya letih menjawab semua pertanyaa..n aggp jek semua salah saya ok..;p
to my Family sory so much...
Adik salah...;(
uwaaa....nges2....sob..sob..sob..
Kekasih Tak Di Anggap la!!!!!!!!!
Sekian dari saya....;)

3 comments:

  1. sabar farra~ sume tu dugaan~

    ReplyDelete
  2. kalau aku jadi kau, aku g blk JB jer sampai bila2. biar terhapus segala. hee. tp tunggu pas gaji la kan~ take care beb. :)

    ReplyDelete