Wednesday, August 25, 2010

.di tangguh & penangguhan.

ahhh??di tangguh??ape 2...ermmm...semua2 yg aku rancang kan la tahun nie...
kenapa??sbb aku xsedia la..mcm2 aku fikir bile tarikh nye dah nk hampir...
makin dekat tarikh nye,makin byk aku bergaduh ng die..mcm2 dugaan..aku sgt2 sakit hati...;((


MAK!!!!AYAH!!tlong la..adik x tahan..sgt2 xtahan...sape jek ade nk bg semangat??
aspa??mmg die ade jek tp kdg2 ktorg gado gk..mcm2 gosip aku dpt..mcm2 cara org nk rosak kan hubungan ktorg skrg nie..betul2 dugaan...n semalam kami bertengkar lg...punca nye aku terima "berita" lg....
mmmhhhh..entah la...


Semalam>>smpi pukul 2 pagi die tggu aku..sbb aku majuk la..sbb ape lg..hehehe...kecian..cz sok nye ktorg kena keje kan..tp nk wat cmne smua nye dah terjadi...;'((
kdg2 aku fikir gk smpi bile la bnde nie semua nk bis kan...xkn la "anasir" 2 semua nk tgk hubungan aku hancur baru senyap...tp xmungkin aku sggp berkorban smpi cm 2 kan...5thun aku pertahankan n xmungkin sbb "anasir" 2 aku kena tarik diri cm 2 jek kan..ciap smlm "anasir" 2 antr bukti kt emel aku..haihhh!!mrh mmg la mrh kan...
so skrg aku amek keputusan nk diam kn diri jek..if bnde 2 betul,insyaAllah Allh akn tunjuk kt aku...
banyak kan berdoa ye farah...peace...;)))


Tp penangguhan tersebut ttp berlaku..Hope jmpe tarikh yg sesuai pasnie..


Amin~

2 comments:

  1. dah agak da smlm gado. haha. ;p
    aku kenal korg dah. masak dah. hehe

    ReplyDelete