Sunday, August 22, 2010

bErbuka puasa bersama2 anak yatim

Allhmdllh..Selamat juga majlis berbuka puasa bersama anak2 yatim semalam..sgt2 enjoy..dorg semua sgt2 sporting..mybe bg dorg bukan senang nk dpt peluang mcm 2 kan??mkn yg sedap2..dpt jmpe org2 laen..
jelas sgt tgk muke dorg semalam betul2 ceria..masing2 sibuk tgk HP kami semua..Camera..mcm2 la..
mybe dlm hati dorg "Bile la aku nk dpt brg2 mcm akak n abg nie semua kan"...tb2 aku mcm teringin sgt bwk dorg semua jln2..beli baju raye ke ape ke kan..tp x tercapai lak...sedih bile dorg sibuk belik2 kete2 NEO yg dtg mase 2...smpai la aku terdengar perbualan 2 beradik nie n aku xtau punca dorg bergaduh...

akak - sedar la diri kite nie dik..kite kan anak yatim...
adik - senyap smbil tunduk sbb sedih...(x cakap ape2 pun)

huhuhu..rase mcm nk ngis jek kan..ape la 2 beradik 2 nak kan tp xdpt..aku terus bersyukur sbb even aku xdpt ape yg aku nk tp aku still ade mak n ayah lg..yg masih amek berat tntg aku...

Lepas bis jek makan+amik2 gambar+beramah mesra kami semua ke dataran Putrajaya...
*kami = Satria Neo Crews...;p
ah...di sini la kami2 yg gile2 nie ilang kan perasaan sedih td...sgt2 hepi lepak ngn dorg even sekejap jek sbb sok nye kami semua kerja dah...hehehe...n next plan ktorg 27hb nie..see u all ok..^_^


nie kami..xpenah jmpe tiang..hahaha..

saya..umaira & qyn yg sesat..ehehe..


tgk 2..c chenta yg sewel...hehehe


ahhh...2 die pic2 kami...pic2 bersama anak2 yatim akan di upload kemudian ok..hehehe...

^_^

No comments:

Post a Comment