Monday, October 25, 2010

Kenapa

Kenapa..kenapa dan kenapa...Yup e2 la persoalan yg bersarang kat kepala aku dri mggu lepas sampai la ke hari nie...Kenapa dugaan aku xpenah habis...Bukan hendak mengeluh tp aku dah xdpt rase pape lagi..
Janji hanya tinggal janji..Sayang n Cinta dah tak bermakna bg aku klu tu semua ko leh ucap kan kt semua orang kan..Tp "kepercayaan" sgt penting dlm hubungan so aku sgt caye tp ini yg aku dapt...
Lepas satu-satu orang bercerita tentang itu ini,sampai aku dah x caye kt diri aku sendiri...
Kenapa aku xpercaya kt diri aku??Sbb aku bodoh terlalu mempercayai orang laen...
Percaya mereka n mereka sampai aku terluka...hahahaha...Tp nie la cara FARAH,yg ku tahu hanya gelak sahaja..tp gelak di depan mereka sahaja...Dalam hati............
5 tahun masih xcukup bagi aku nak kenal semua nye..baek atau buruk...tp aku xpenah salah kan sape2 dlm hal nie..Pada kawan2 rapat yg tau masalah aku thanks sgt2 sbb byk beri nasihat...yg pasti aku sedang memikirkan ape kesalahan aku sebenar nye n belajar untuk hidup sendiri di tempat org nie..
Adakan semua nie terjadi dari kesilapan diri ku sendiri..so di mane kah silap nye..
opss..mybe aku tau...kekurangan kemanjaan KOT...
hahaha..aku pun xtau nk gelak berguling2 or ngis teresak2...cm dah PENAT..LETIH & TIRED...
Cume yg aku dpt rase skrg bukan senang nk ilang kan rasa sayang n cinta selama 5thun nie...
so bia la..arinie aku menangis di atas kebahagiaan orang laen..
sooo TENGSsSSSS!!!!

;)))))))

No comments:

Post a Comment